den Augenblick erkennen, den Moment erleben

3. März 2011

so excited


I'm so so so excited to go to Barcelona tomorrow!! You can't imagine.
I need time to clear out my thoughts, to organize the stuff which keep me busy all the time or, sometimes, which confuses me. So, I think and hope, that the next days will give me the best opportunity to do all the things of my wish-to-do-list. For example to discover bcn with my camera, find lovely details and snap it, to think about the architecture and define the terms artist, photography and vintage, to make a short movie and to paint with my water colours. And of course to explore the city, the monuments, the beach and go shopping. I'm so happy to spend this time together with my husband, who I haven't seen for a few days. so excited to see him and bcn. cu next week

Kommentare:

  1. hab eine wunderschöne zeit in barcelona, ich war zwar noch nicht dort, aber die stadt soll wunderschön sein. so ein städtetrip ist auch ideal um mal aus dem alltag auszubrechen! liebste grüße

    AntwortenLöschen
  2. vielen vielen Dank dir! Ich freue mich schon riesig :)

    AntwortenLöschen
  3. hey! Und? Für welches Hotel hast Du Dich nun entschieden?
    Sag liebe Grüße an meine Lieblingsstadt :)

    AntwortenLöschen
  4. Barcelona ist so so toll; Du wirst eine wunderbare Zeit haben!

    AntwortenLöschen
  5. wow! viel spaß in barcelona :)
    ich wollte dir noch Bescheid sagen, dass das Video von der Fashion Liaison in Mannheim jetzt online und auch schon auf meinem Blog zu sehen ist :)viel spaß beim gucken :P und ich hoffe es gefällt dir?!
    xoxo samira <3

    AntwortenLöschen